Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

söndag 30 augusti 2009

Sverige - landet Tvärtom

Min helt privata åsikt är att Sverige av idag har blivit tvärtom mot Sverige av igår.

Förr var man en god patriot när man sade: Sverige åt svenskarna!
Idag ses man som närmast landsförrädare om man säger detsamma.

Sverige är dessutom det enda landet där en dubbelmördare kan bli präst. Vem vill ha en dubbelmördare som själavårdare? Vill svenska folket ha en mördare som präst?

Jag börjar mer och mer skämmas över vad mitt land har blivit. Eliten som styr landet bryr sig inte om vad folket vill. Vi behöver Sverigedemokraterna i riksdagen.

Läs även andra bloggares åsikter om , ,
Läs även andra bloggares åsikter om
Jag har placerat min blogg i Norrköpingbloggkartan.se!

Ursprungsartikel
Källa: Tankesmedjan Feminix (importerat inlägg)

Inga kommentarer: