Åsikterna uttryckta i denna samlingsblogg representerar varje enskild skribent,
och överensstämmer därmed ej nödvändigtvis med samtliga listade skribenter.

fredag 27 februari 2009

Las hur en vanlig svensk bestamde sig for att stodja SD.

Ursprungsartikel:
http://feedproxy.google.com/~r/BefriaMedia/~3/aYDavU9j5nk/las-hur-en-vanlig-svensk-bestamde-sig.html


Jag tog friheten att kopiera inledningen, han borjar sa har:

Varning - Nu kommer en ärlig text. Helt fri från hyckleri och inställsamhet. Att jag vågar skriva denna texten, beror på att jag inte har något att förlora längre. Jag beslutade mig för två år sen för att fullt ut följa mitt hjärta. Jag älskar Sverige som det var en gång. En gång innan Socialdemokratin och vänstern körde huvudet i sanden, och media började hjärntvätta folket med sin smörja. Ni som inte vill vara mina vänner efter detta, tackar jag för. Det var en trevlig tid. Nu har jag min väg att gå. 




Källa: Befria Media (medlem)

Inga kommentarer: